Księgarnia internetowa REMA
KoszykRejestracjaPrzypomnij hasło
INFOLINIA 42 292 01 00 Kontakt
Tytuł
Wszędzie
Autor
Wydawnictwo
ISBN
EAN
Tytuł
Wszędzie
Książki
Audiobooki
Artykuły papiernicze
Zabawki
Wszędzie
/
Facebook Google+ twitter
Strona główna » Książki » Podręczniki szkolne i książki edukacyjne » Młodzi giganci programowania Scratch - Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz
Młodzi giganci programowania Scratch - Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz
1700120

Młodzi giganci programowania Scratch

Książka

Radosław Kulesza Sebastian Langa Dawid Leśniakiewicz

Oprawa: broszura
Producent: Helion
ISBN: 978-83-283-4336-8
EAN: 9788328343368
Liczba stron: 192
Wymiary: 16,0x23,5cm
Data wydania: 2018
Data wprowadzenia: 2018-11-19

Nauka programowania? Ze Scratchem to nic trudnego!
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś!
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym.

Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę!
Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.

Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł
Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
Zacznij programować już dziś i szybko opracuj swoją pierwszą grę komputerową!
Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą firmę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.

Sebastian Langa jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Programowaniem interesował się już w gimnazjum. Uczestniczył w konkursach informatycznych dla gimnazjalistów LOGIA. Swoje zainteresowania rozwijał na studiach na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Zawodowo zajmuje się programowaniem w języku C# (.NET). Interesuje się nowinkami ze świata techniki oraz sportem.

Dawid Leśniakiewicz jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od kilku lat zawodowo zajmuje się programowaniem gier i aplikacji na urządzenia mobilne z systemami Android i i OS. Jest współtwórcą szkoły Giganci Programowania, w której pracuje jako nauczyciel.

Piotr Pełka ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Programowaniem interesuje się od najmłodszych lat - już w gimnazjum programował w języku Visual Basic. Zawodowo pracuje jako programista .NET (C#, ASP.NET). Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w małych start-upach, jak i w korporacjach. Jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Uwielbia pracę z dziećmi i testowanie nowinek ze świata IT.

nasza cena: 27,90 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
oszczędzasz 7,00 zł (20%)
Dodaj do przechowalni
chwilowo niedostępny
 

W dziale "Podręczniki szkolne i książki edukacyjne" polecamy także:

Biologia. Plansze interaktywne. Szkoła podstawowa -
Biologia. Plansze interaktywne. Szkoła podstawowa
cena: 202,20 zł
Geografia. Plansze interaktywne. Szkoła podstawowa -
Geografia. Plansze interaktywne. Szkoła podstawowa
cena: 202,20 zł
Career Paths. Computer engineering - Virginia Evans, Jenny Dooley, Vishal Nawathe
Career Paths. Computer engineering
Virginia Evans, Jenny Dooley, Vishal Nawathe
cena: 47,30 zł
Język polski. Plansze interaktywne. Szkoła podstawowa -
Język polski. Plansze interaktywne. Szkoła podstawowa
cena: 202,20 zł
Plansze interaktywne. Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 3 -
Plansze interaktywne. Edukacja wczesnoszkolna. Klasa 3
cena: 151,40 zł
Mechanika - Wacław Typor, Krzysztof Kowalski
Mechanika
Wacław Typor, Krzysztof Kowalski
cena: 40,00 zł
 

"Młodzi giganci programowania Scratch" Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz - Recenzje

Twoje konto
» Stan realizacji zamówień

© copyright 2019 by REMA Sp. J. Księgarnia internetowa online wykonanie i utrzymanie - iw@com

Akceptujemy metody płatności

akceptujemy metody płatności
akceptujemy metody płatności