Księgarnia internetowa REMA
KoszykRejestracjaPrzypomnij hasło
INFOLINIA 42 292 01 00 Kontakt
Tytuł
Wszędzie
Autor
Wydawnictwo
ISBN
EAN
Tytuł
Wszędzie
Książki
Audiobooki
Artykuły papiernicze
Zabawki
Wszędzie
/
Facebook Google+ twitter
Strona główna » Książki » Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) - Artur Jabloński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) - Artur Jabloński
1600229

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Książka

Artur Jabloński

Oprawa: broszura
Producent: One Press
ISBN: 978-83-283-2461-9
EAN: 9788328324619
Liczba stron: 168
Wymiary: 140 x 210
Data wydania: 2018
Data wprowadzenia: 2018-02-01

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

nasza cena: 24,80 zł
cena sugerowana: 34,90 zł
oszczędzasz 10,10 zł (29%)
2 3 szt.
Dodaj do koszyka
Dodaj do przechowalni
wysyłamy w ciągu 1-2 dni
 

W dziale "Książki" polecamy także:

Dzienniki więzienne - Jeffrey Archer
Dzienniki więzienne
Jeffrey Archer
cena: 42,50 zł
Zwycięstwo albo śmierć - Robert J. Szmidt
Zwycięstwo albo śmierć
Robert J. Szmidt
cena: 24,80 zł
Encyklopedia młodego patrioty - Beata Kosińska
Encyklopedia młodego patrioty
Beata Kosińska
cena: 11,30 zł
Dzień 7 - Kerry Drewery
Dzień 7
Kerry Drewery
cena: 21,20 zł
Wesołe zwierzątka. Owca - praca zbiorowa
Wesołe zwierzątka. Owca
praca zbiorowa
cena: 2,70 zł
Pierwszoteścik Testy dla klas 1 - praca zbiorowa
Pierwszoteścik Testy dla klas 1
praca zbiorowa
cena: 10,60 zł
 

"Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)" Artur Jabloński - Recenzje

Twoje konto
» Stan realizacji zamówień

© copyright 2018 by REMA Sp. J. Księgarnia internetowa online wykonanie i utrzymanie - iw@com

Akceptujemy metody płatności

akceptujemy metody płatności
akceptujemy metody płatności