Księgarnia internetowa REMA
KoszykRejestracjaPrzypomnij hasło
INFOLINIA 42 292 01 00 Kontakt
Tytuł
Wszędzie
Autor
Wydawnictwo
ISBN
EAN
Tytuł
Wszędzie
Książki
Audiobooki
Artykuły papiernicze
Zabawki
Wszędzie
/
Facebook Google+ twitter
Strona główna » Książki » Wyprzedaże » Superbrands. Polska. Tom 1 - Grzegorz Lindenberg
Superbrands. Polska. Tom 1 - Grzegorz Lindenberg
258886

Superbrands. Polska. Tom 1

Książka

Grzegorz Lindenberg

Oprawa: twarda oprawa w obwolucie
Producent: Superbrands Polska
ISBN: 095475105-1
EAN: 9780954751050
Liczba stron: 168
Wymiary: 25,5x35,5
Data wydania: 2005
Data wprowadzenia: 2009-01-18

Książka jest pierwszym tomem przedstawiającym czołowe marki na polskim rynku w 2005 roku.

Publikacja nie bez przyczyny nazywana jest przez menadżerów, branżę reklamową i media "biblią brandingu". Album prezentuje drogę do sukcesu (studium przypadku) zwycięskich marek. Jak twierdzą specjaliści, jest niezastąpionym źródłem wiedzy o rynku. Ogólnoświatowe korporacje budują swój wizerunek i siłę w różny sposób. Przeglądając Albumy Superbrands z różnych krajów czy nawet kontynentów możemy zobaczyć różnice w strategii budowania wizerunku marki na odmiennych rynkach. Jest to możliwe dzięki zrealizowaniu podstawowej idei projektu Superbrands. W odróżnieniu od innych konkursów w Superbrands brane pod uwagę są nie np. krótkoterminowe, pojedyncze kampanie reklamowe i ich efektywność liczona wzrostem sprzedaży, ale systematycznie budowana siła marki. Dlatego też w Albumie Superbrands znajduje się wyczerpujący opis etapów rodzenia się, dorastania i umacniania najlepszych marek na świecie. Album Superbrands Polska opisuje najlepsze marki na polskim rynku.
W pierwszej, polskiej edycji "biblii brandingu" zostanie przedstawiona historia rozwoju 75 najsilniejszych marek na polskim rynku: A.Blikle, Adidas, Atlas, Barbie, Bols, BP, British Airways, Carslsberg, Citibank Handlowy, Coca-Cola, Commercial Union, Danone, Dębica, DHL, Discovery, Disney, Dr. Irena Eris, Durex, E.Wedel, Empik, ERA, Gazeta Wyborcza, Herbapol, Idea, Jacobs, KFC, Lech, LOT, LOTTO, Lufthansa, McDonald's, Mercedes - Benz, Michelin, Microsoft, Mieszanka Wedlowska, Milka, MTV, Nescafé, Newsweek, Nikon, Nokia, Onet.pl, Orlen, Pepsi, Pizza Hut, PKO BP, Playboy, Plus GSM, Poczta Polska, Polopiryna, Polsat, Polskie Radio 1, Prince Polo, PZU, Radio ZET, RMF FM, Rzeczpospolita, Sony, Statoil, Super Express, Torcik Wedlowski, Toyota, Telekomunikacja Polska, TVN, TVN 24, TVP, Twój Styl, Tyskie, Vegeta, Volvo, Warka, Wedlowskie Ptasie Mleczko, Winiary, Wprost, Żywiec.

nasza cena: 5,24 zł
cena sugerowana: 52,40 zł
oszczędzasz 47,16 zł (90%)
Dodaj do przechowalni
chwilowo niedostępny
 

W dziale "Wyprzedaże" polecamy także:

Encyklopedia Świat i Polska 2007 - Praca zbiorowa
Encyklopedia Świat i Polska 2007
Praca zbiorowa
cena: 28,60 zł
Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - Praca zbiorowa
Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej
Praca zbiorowa
cena: 1,15 zł
Biurko - Aleksander Potiomkin
Biurko
Aleksander Potiomkin
cena: 3,29 zł
Coraz bliżej Nieba. Perełka 136 - Praca zbiorowa
Coraz bliżej Nieba. Perełka 136
Praca zbiorowa
cena: 2,50 zł
Wampiry z Morganville. Ostatni pocałunek. Księga 7 - Rachel Caine
Wampiry z Morganville. Ostatni pocałunek. Księga 7
Rachel Caine
cena: 0,99 zł
Chemia preparatów fryzjerskich i ich działanie na włosy oraz bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodz - Zuzanna Sumirska
Chemia preparatów fryzjerskich i ich działanie na włosy oraz bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodz
Zuzanna Sumirska
cena: 16,20 zł
 

"Superbrands. Polska. Tom 1" Grzegorz Lindenberg - Recenzje

Twoje konto
» Stan realizacji zamówień

© copyright 2019 by REMA Sp. J. Księgarnia internetowa online wykonanie i utrzymanie - iw@com

Akceptujemy metody płatności

akceptujemy metody płatności
akceptujemy metody płatności